loading...
nam of god
مهدی شیرکوند مقدم بازدید : 100 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺁﺩﻣﺎﻡ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻮﻥ ﺁﺷﺎﻣَﻦ!
ﻓﻘﻂ ﮔُﻪ ﻣﯽﺧﻮﺭﻥ...

"

"

"

پشت نویسی کارت عروسی حیف نون :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جناب آقای بزرگ زاده به اتفاق خانواده محترم:

به جز پسر وسطی بیشعور الاف معتاد بی سواد

خاک تو سرتون با این بچه بزرگ کردنتون ، اصلا نمی خواید بیاید !

 

"

"

"

نهنگ، نهنگ، نهنگ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
درد و دل من با کامپیوترم بعد از اینکه هنگ میکنه ... 
لوسم خودتی..

"

"

"

گرگه میره دم خونه شنگول منگول در میزنه

یه دفعه خرسه گریه کنون میادبیرون میگه: بابا تو مارو کشتی

الان اینا ۲۰ ساله از اینجا رفتن !

بیشعور کثافت ولمون کن دیگه

گرگه میگه : خیلی بیشعوری برات نذری آوردم! 

"

"

"

“چند مگس مگه؟” چیست ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
تعجب یک اصفهانی از حجم فلش مموری !

"

"

"

۵۰ متر دنبال تاکسی دویدم

بعد راننده نگه داشت گفت میخوای سوار بشی ؟؟

گفتم نه داداش فقط میخواستم که سفر خوشی رو برات آرزو کنم !

"

"

"

ملت میرن آتلیه عکس میگیرن

نیم کیلو فتوشاپ رو صورتشون خالی میکنن

بعد وقتی میری از نزدیک میبینیشون

قصر رویاهات تبدیل میشه به یه همکف ۴۰ متری ! 

والاااااااااااااااااااااااااااا بخدا

"

"

"

دختر چیست ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دختر موجودیست زیبا و دوست داشتنی که خداوند برای حفظ آرامش پسرهااونارو آفریده وکسی جز دخترا نمیتونن پسرارو تحمل کنن.
چیه؟؟؟
انتظار داشتی ازشون بد بگم ؟؟؟؟
برو داداش ما از اوناش نیستیم
دخترا جیغ و هوراااااااااااااااااااااااااا....لایک یادتون نره...

"

"

"

رفتم الکتریکی محلمون گفتم: زنگ درمون خرابه

یاروگفت: برو میام درست میکنم

هرچی منتظر شدم نیومد

رفتم مغازش میگم چرا نیومدی؟

میگه اومدم هر چی زنگ زدم هیچکس درو باز نکرد!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها پیامک طنز 1 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 224
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 682
  • بازدید سال : 3,182
  • بازدید کلی : 43,219