loading...
nam of god
مهدی شیرکوند مقدم بازدید : 73 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

آیا میدانید ناباروری با گروه خونی زنان در ارتباط میباشد و این امر بیشتر در گروه خونی O رایج میباشد.
به دنبال این امر استفاده روزانه از نخ دندان و مراجعه منظم به دندانپزشک به بارداری بانوان کمک میکند.
..... خدا رحم کرد دختر نشدم ......

مهدی شیرکوند مقدم بازدید : 93 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

سلام

آقایون و خانم ها این داستان نیست به خدا حقیقته محضه و خواهش میکنم تا آخر بخونید بعد قضاوت کردن با خودتون.

 مخاطب من همه مردم دنیا هستن و شخص یا گروه خاصی نیست.

میدونید یک لشکر جنگی در جنگ بین دو کشور چند نفره ؟؟؟ من نمیگم خودتون بگین.

حالا فرض کنید این یک لشکر به یک اتوبوس دانشجوی دختر {دانشجویان رشته پرستاری - دانشگاه علوم پزشکی آبادان} تجاوز کنن !!!

اما این تجاوز به قدری وحشتناک بود که زیر پای دخترهای دانشجویی که به تیر برق یا درخت یا چوبی که بسته شده بودند و کاملا برهنه بودند آب راه افتاده بود {"آب راه افتاده بود""  شدت فاجعه تا این حد بود}

{بدونید که با عاملان این جنایت ، سازمان ملل و هیچ ارگان بین المللی برخورد نکردند}

معذرت میخوام ،  اما خانم های عزیز خودتان را جای یکی از اون دختر های دانشجو تصور کنید !!!!

سوال من اینه آیا اصلا میتونید حتی تصور هم کنید؟؟؟

اما آقایون با غیرت ، فکر کنید داخل اون اتوبوس خواهر شما بود !!!

چیکار میکردین؟؟؟


""""سوال من اول از آقایون وخانم های  دانشجو وسپس از هر کسی که این مطلبو میخونه هست""

باکسانی که مستقیم یا غیر مستقیم باعث این جنایت شده بودند،چیکار میکردین؟؟؟

----------                            ---------------------                                     ----------

آمریکا و غرب کسانی هستند که باعث این جنایت خوف ناک شدند. 

اما ما الان داریم به ساز اونا میرقصم!!!

تاکی میخواهیم از خدا و اسلام دوری کنیم؟؟!!؟؟؟

تا کی میخواهیم از ایرن دوری کنیم و به وطن خودمان خیانت کنیم ؟؟؟

بابا اگر این کشور بده خرابه ضعیفه یا هر چیز دیگه بیایید درستش کنیم نه اینکه بدتر باعث نابودی آن و خوشحالی دشمنانش بشیم.

 

""تاکی میخواهیم خودمان رابه کوری ، کری ، لالی و نفهمی بزنیم ؟؟!!؟؟؟""

آخه تا کی ؟؟؟؟؟

مهدی شیرکوند مقدم بازدید : 146 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

علاقه انسان ها به داشتن  اطلاعاتی  در مورد مغز  و نحوه عملکرد آن  به سالها پیش  باز می گردد .امروزه  شواهد  بسیاری  وجود دارد  که ثابت می کند  هزاران  سال قبل  در کشورهایی  نظیر  مصر و یونان  کنکاش  و تحقیقات  زیادی  در مورد مغز انسان  صورت گرفته  است .

مهدی شیرکوند مقدم بازدید : 98 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

هلیله میوه یک درخت هندی است...


هلیله میوه یک درخت هندی است که درخت آن بزرگ و برگ آن باریک و بلند و میوه آن خوشه دار می باشد و دارای سه نوع زرد ،کابلی و سیاه است.

طبیعت هر سه سرد و خشک که هلیله کابلی از همه کمتر است .

 برای تقویت معده و مغز و حواس و حفظ حواس و حافظ باز کردن گرفتگی ها و سردرد ، مالیخولیا ، وسواس سوداوی ، استفراغ ، تپش قلب ، سرکوب کردن سودای حاصل از صفرای سوخته ، زیبایی رنگ صورت ، ورم بدن ، بواسیر در اثر غلبه باد و خون ، تب های مرکب ، مسهل رقیق صفرا و بلغم.

خوردن آن بصورت خیسانده و استفاده از ریشه آن بهتر از خود هلیله است زیرا اخلاط رقیق را دفع و غلیظ را نگه می دارد و قولنج بوجود می آورد. مضر مدفوع و باعث یبوست و مصلح آن عناب سپستان می باشد. وقتی در عصر مصرف شود برای جلوگیری از یبوست روغن بادام یا قند و ترنجبین یا شکر استفاده می کنند. بدل آن پوست انار است.

 

هلیله زرد

تقویت مغز و اعصاب ، سرگیجه و سیاهی رفتن و صرع صفراوی و خیسانده آن در آب انار مسهل صفرا و اگر آن را در روغن گاو تازه بو داده سپس روغن آنرا گرفته و نیمکوب کنیم با پوست سفت نارگیل سوخته مخلوط نمایید و با آب ولرم بخورید سه روز پشت سر هم درمان دل پیچه و بواسیر و پودر آن برای اشکریزش و کاهش رطوبت و شدت و افزایش بینایی مؤثر است.

 

هلیله سیاه

بهترین نوع آن سیاه سفت بی دانه است. سرد اول و خشک دوم است.

تقویت حافظه و تصفیه خون از سودا ، مالیخولیا ، وسواس سوداوی ، اگر از آن با حجر ارمنی و سقمونیا قرص درست کرده با ماءالجبین بخورید درمان مالیخولیا و جویدن آن قورت دادن آن درمان اختلال ماهیچه صورت و کجی آن و نگاهداشتن آن در دهان باعث کاهش رطوبت معده و تقویت معده و روده و درد طحال ، بواسیر ، جذام ، و بو داده آن برای درمان اسهال و نگاهداشتن آن در دهان باعث سیاهی مو و تقویت آن و تقویت لثه می باشد. مضر جگر یا کبد است و مصلح آن عسل است.

مهدی شیرکوند مقدم بازدید : 76 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

هدف از تغذیه درست رساندن بدن به حداکثر سلامت ممکن است اما اگر کنار آن زیبا هم شویم کسی اعتراض نخواهد داشت. خانم‌ها مبالغ هنگفتی را برای زیباتر شدن هزینه می‌کنند اما شاید باور نکنید مواد غذایی نظیر اسفناج، خشکبار، کرفس و حتی گوجه ‌فرنگی لوازم آرایش ارزانی هستند که می‌توانند شما را زیباتر کنند.


گوجه‌ فرنگی
گوجه‌ فرنگی به دلیل داشتن لیکوپن قرمزرنگ است. این ماده باعث می‌شود پوست انسان از یک حدی قرمزتر نشود. به صورت علمی به اثبات رسیده که این ماده از پوست در برابر آفتاب محافظت می‌کند. پس به جای استفاده از کرم‌های ضدآفتاب می‌توان مقدار بیشتری گوجه‌فرنگی خورد که حتی برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست هم بسیار مفید است.

اسفناج
اسفناج نه تنها سیستم دفاعی بدن را بالاتر می‌برد بلکه باعث درخشش چهره شما هم می‌شود. اسفناج ماده‌ای به نام لوتئین دارد. آنتی‌اکسیدانی که نورهای مضر برای چشم را به خود جذب کرده و از آسیب‌دیدن سلول‌های چشمی جلوگیری می‌کند. چشم هرچقدر سالم‌تر باشد درخشش بیشتری دارد.

آب انگور قرمز و شکلات تلخ
این دو ماده غذایی هر دو ترکیبی به نام پلی‌فنول دارند. تحقیقات نشان داده این ترکیب برای طولانی‌تر کردن عمرسلول‌های پوست بسیار مفید است. برای داشتن پوستی صاف و سالم بهتر است آب انگور قرمز و شکلات تلخ بخورید البته مراقب استفاده بیش از حد آنها هم باشید.

کرفس
می‌دانستید کرفس انسان‌ها را خندان‌تر می‌کند؟ جویدن کرفس لثه‌ها را ماساژ می‌دهد و بین دندان‌ها را تمیز و آنها را درخشان‌تر می‌کند.

خشکبار
بادام زمینی منبع کاملی از سلنیوم است. ماده عالی که برای سلامت و شادابی موها بسیار مفید است. گردو هم اسیدهای مفیدی دارد که موها را خوش‌حالت‌تر و درخشان‌تر می‌کند. خوردن خشکبار زیاد می‌تواند سبب چاقی شود ولی فقط کافی است روزی 2 عدد بادام زمینی بخورید تا مواد عالی مورد نیاز را به بدن و موهایتان برسانید.

مهدی شیرکوند مقدم بازدید : 143 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

 برخی از مفیدترین روغن‌های گیاهی برای انواع مختلف مو عبارتند از:

- موهای نازک؛ استفاده از روغن رزماری شیوه‌ای مفید برای مراقبت از موهای نازک است. از آنجا که تارهای نازک مو غبار و آلودگی بیشتری جذب می‌کنند، این روغن می‌تواند به تمیز کردن پوست سر کمک کند. همچنین روغن معطر رزماری با تحریک کردن پیاز مو از ریزش مو جلوگیری می‌کند. برخی از متخصصان داروهای گیاهی معتقدند که این روغن از سفید شدن زودهنگام موها پیشگیری می‌کند. روغن رزماری سرشار از کلسیم، ویتامین ب و آهن است و به همین دلیل به رفع مشکلات مو و پوست سر مانند شوره سر، چربی پوست سر و موهای مجعد و وزوزی کمک می‌کند.

 

- موهای ضخیم؛ اگر تار موهای ضخیم و کلفت دارید و مرتب کردن آنها برایتان دشوار شده، روغن زیتون بهترین چاره برای شما است. روغن زیتون سرشار از چربی اشباع نشده تک زنجیره‌ای است که به درمان موهای خشک و آسیب دیده کمک می‌کند. این روغن گیاهی در عین حال در تقویت و مرطوب نگه داشتن موها نقش دارد.

 

- موهای ضعیف و حساس؛ روغن دانه انار به دلیل دارا بودن اسید پونیسیک برای حفاظت از موهای حساس و ضعیف بسیار مفید است. این روغن در عین حال از موها در برابر آلودگی‌های شیمیایی و محیط‌ زیستی مراقبت می‌کند. همچنین روغن بادام نیز یک ترکیب گیاهی مفید برای مراقبت از موها در دوران سالمندی است. ماساژ دادن پوست سر با روغن بادام به تحریک جریان خون در عروق این ناحیه کمک می‌کند و اکسیژن را به پیازهای مو می‌رساند. این کار در عین حال موها را درخشان می‌کند.

 

- موهای آسیب دیده؛ روغن آووکادو منبع غنی از اسید آمینه‌ها و پروتئین‌ها است و به همین دلیل برای درمان ریزش مو، شوره سر و سستی تارهای مو، بسیار مفید است. 


مهدی شیرکوند مقدم بازدید : 137 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
به نظرشما مفیدترین نوشیدنی جهان چیست؟ چای، چای سبز، آب‌معدنی، قهوه نسکافه، کاپوچینو، کافه میکس یا ...
هیچ‌کدام از نوشیدنی ها جواب صحیح نیست؛ اگر کنجکاو شده‌اید و می‌خواهید بدانید جواب‌ این معما چیست، پس متن زیر را به دقت بخوانید:

طی تحقیقات پروفسور بردیشیف روسی راز طول عمر رهبران اتحاد جماهیر شوروی سابق، هند و کره شمالی نوشیدن‌ این آب است. ‌این پروفسور روسی که 82 سال سن دارد، درباره چگونگی تهیه‌ این آب دستور زیر را ارائه داده است:

آب معمولی شیر را منجمد و سپس آن را از یخچال خارج کرده و اجازه دهید تا دوباره ذوب شود به اندازه‌ای که درون ظرف فقط قطعه یخی به حجم یک تخم مرغ باقی بماند. ‌
این قطعه یخ تمام ناخالصی‌های آب را ازجمله موادی که سلول‌های بدن را از بین می‌برد، به خود جذب می‌کند. با خارج کردن ‌این قطعه یخ یک لیوان آب سبک به دست می‌آید که مفیدترین نوشیدنی دنیا است و همچنین در طولانی کردن عمر انسان نیز موثر است.

مهدی شیرکوند مقدم بازدید : 86 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

پزشکان آمریکایی در یک آزمایش جدید دریافته‌اند که سرطان کبد می‌تواند با سندرم متابولیک رابطه داشته باشد.

 

پزشکان آمریکایی در یک آزمایش جدید دریافته‌اند که سرطان کبد می‌تواند با سندرم متابولیک رابطه داشته باشد.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، کاترین مک‌گلین متخصص ارشد انستیتو ملی سرطان آمریکا در این باره خاطرنشان کرد: تقریبا یک سوم از جمعیت آمریکا به این سندرم مبتلا هستند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، این آزمایشات نشان داده است که افراد مبتلا به سندرم متابولیک ممکن است بیشتر در معرض خطر ابتلا به دو نوع سرطان کبد باشند.

سندرم متابولیک مجموعه‌ای از عوامل خطرزای متابولیک است که در یک فرد وجود دارند. برخی از علل زمینه‌ای بروز این سندرم که سبب افزایش این عوامل خطرزای متابولیک می‌شوند شامل چاقی یا اضافه وزن، عدم فعالیت و تحرک بدنی، داشتن مقاومت انسولینی و عوامل ژنتیکی هستند.

سندرم متابولیک حالتی خطرناک برای سلامتی بدن است. افراد مبتلا به این سندرم بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با رسوب چربی در دیواره سرخرگها قرار دارند. بیماری قلبی و عروق کرونری که ممکن است منجر به حمله قلبی شود یک نمونه از این بیماری‌ها است. سکته مغزی و بیماری عروق محیطی نیز از دیگر مشکلات ناشی از این سندرم است. همچنین احتمال ابتلا به دیابت نوع دوم در افراد مبتلا به سندرم متابولیک بیشتر است.

در مطالعه جدید، پزشکان تحلیل‌های آماری را روی بیش از 4000 نفر از افراد مبتلا به دو نوع سرطان کبد در مقایسه با 195 هزار و 953 فرد سالم در گروه کنترل انجام دادند و به نتایج فوق دست یافته‌اند. آنها دریافتند احتمال ابتلا به سرطان کبد در مبتلایان به این سندرم به میزان قابل توجهی بیشتر از افراد سالم است.

به گزارش ایسنا، شیوع این سندرم در سال‌های اخیر افزایش یافته است. متخصصان توصیه می‌کنند که برای کنترل سندرم متابولیک به طور مداوم وزن خود و همچنین قند خون، چربی‌های خون و فشارخون خود را کنترل کنید، عوامل خطرزای خود را براساس دستورالعمل های ذکر شده تحت درمان قرار دهید و درعین حال داروهای ضد فشارخون خود را تحت نظر پزشکتان مصرف کنید چرا که داروهای مختلف دارای اثرات متفاوتی بر روی حساسیت به انسولین هستند.

این یافته‌ها در نشست سالانه انجمن آمریکایی مطالعات سرطان به چاپ رسیده است.

مهدی شیرکوند مقدم بازدید : 173 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: یک کارشناس تغذیه گفت: دانه‌های چوبی که در توت وجود دارد فیبر نامحلول محسوب می‌شود و در کاهش چربی خون مفید است.


مصرف انواع توت موجب کاهش چربی خون می‌شود

خبرگزاری فارس: یک کارشناس تغذیه گفت: دانه‌های چوبی که در توت وجود دارد فیبر نامحلول محسوب می‌شود و در کاهش چربی خون مفید است.

میترا زراتی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس افزود: انواع توت سرشار از آنتی اکسیدان هستند و توت قرمز به دلیل داشتن ماده‌ای به نام آنتوسیانید خواص آنتی اکسیدانی بیشتری دارند.

وی گفت: افرادی که دیابت دارند می‌توانند از میوه‌های بنفش و ارغوانی رنگ استفاده کنند. مصرف این نوع میوه‌ها موجب کاهش کلسترول بد خون می‌شود.

این کارشناس تغذیه اضافه کرد: توت سرشار از قند گلوکز است و دیابتی‌ها می‌توانند به راحتی و بدون هیچ منعی از آن استفاده کنند.

زراتی گفت: در بین انواع توت، توت‌فرنگی سرشار از ویتامین c است و توت تازه نسبت به توت خشک ویتامین‌ و املاح بیشتری دارد.

وی اضافه کرد: افراد می‌توانند زمانی که قند خونشان افت پیدا می‌کنند به جای استفاده از شکلات از توت خشک استفاده کنند به دلیل اینکه توت خشک سرشار از فیبر است و از نوسانات قند خون پیشگیری می‌کند.

وی اضافه کرد: دانه‌های چوبی که در توت وجود دارد بسیار موثر است و به عنوان فیبر نامحلول محسوب می‌شود که در کاهش چربی خون بسیار موثر است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 224
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 2,655
  • بازدید کلی : 42,692